Alla inlägg under november 2015

Av Madelene Hedberg - 30 november 2015 18:54

Hej
Kämpade igen mig ett ben/rumppass idag med en verkande ländrygg, så fruktansvärt ont, har du något tips på att minska det onda?
Andvände min julklapp, så otroligt sköna byxor, och dom är inte genomskinliga som mina andra träningsbyxor är.
Har träningsbyxor jag vill bli av med storlek L är dom i är du intresserad?
Kommentera eller skicka ett mail på Madelenehedberg@hotmail.se

Andvände ett pwo ( pre workout) från pansar i gladiatorerna,
Vart även apelsin Heat på träningen ?
Lunchen vart en smoothi på:
3 dl yoghurt
1 banan
1 mandarin
2dl blåbär

/M

Av Madelene Hedberg - 30 november 2015 10:46

Hej

Börjar skolan 12:30 - 14 känns lite ovärt att gå till skolan om jag ska vara ärlig..

Åt en jätte bra frukost idag
Havregrynsgröt med kanel
Vatten
Vitamin pill
Banan
Mandarin
?
Efter frukosten så hann jag göra naglar ?
Har så fruktansvärt ont i nedre delen av ryggen, men ska iallafall träna idag, tror de blir böj ?

/ M

Av Madelene Hedberg - 29 november 2015 19:51

Hej

Hela dagen har jag och Peter varit på fitnessfestivalen, massa godibag fick vi!
Ca 8 påsar totalt fick vi, med massa provsmaker, Schaker mm ?
Fick även en tidig julklapp av Peter. Betterbodies träningsbyxor ?
Synd att man inte var xs-m människa i byxor ( är L människa)
Fanns super billiga wurp-up byxor ( lyfter rumpan)
Dom bruka kosta mellan 899-1200
Idag fanns de massa wurp-up för 200 kr
Wurp-up träningsbyxor 100kr!!!
Man drack sig mätt på alla bcaa, åt sig mätt på bars.

Av alla påsar fick vi:
5 Schaker
4 Pwo i påsar ( pre workout)
3 nyckelband
2 Heat
4 celsius
Celsius lypsyl
Handkräm
Proteinpulver
Day cream
3 Celsius korthållare
Sjögräsnudlar
1 bars
Betterbodies träningsbyxor ( julklapp)

/ M

Av Madelene Hedberg - 28 november 2015 20:22

Råkade spara inlägget innan jag blir klar, skriver via mobilen...
Imorgon blir det kanske fitnessfestivalen,
Ha en fortsatt trevlig kväll

/M

Av Madelene Hedberg - 28 november 2015 20:18

Hej

Min dag har jag spenderat i Norrköping för att kolla på strongman, dom vägde allt från 125-185 kilo!!
Vilka björnar dom är, nästan så att jag vill bli lika stark som dom men bara nästan :)
Jag deltog i en tävling va den första tjejen länge, innan en annan tjej kom och körde hon hade bättre tid i ( väskorna) som dom kallas, vet inte vad de heter annars, man skulle hålla 80kg i varje hand ( killarna 100 i varje hand)
Men jag vann allting!
Min första godibag någonsin och det var från Muskelbygget!

Det som var i påsen var:
Röda träningsbyxor
Schaker
Muscle:zma
Vita core
Bcaa 5000
Belgian blue
Cma3
Jumbo
Vart erbjuden att åka ner till Göteborg nästa helg och tävla, men så stark är jag inte ännu, om några år kanske

Av Madelene Hedberg - 27 november 2015 20:04

Hej

Min fredag har jag spenderat i skolan och på jobbet och nu gymmet, har fått flera sms och mail om black friday, men jag skippar nog att köpa saker idag fast det är värsta rean ?
Har du köpt något idag?

Träningen idag vart:
Marklyft för mig
Och Peter
Frontböj och bänk
Idag stannade jag på 105 kg!

/ M


Av Madelene Hedberg - 27 november 2015 17:13

Hej
Då jag pluggar till barnskötare och är vikarie samtidigt, vilket jag trivs jättebra bra med. Men nu var det inte det jag skulle skriva om.

Jag vill veta varför ni som föräldrar lämnar era barn så tidigt och hämtar sent?
Jobbar ni verkligen från 06:30-17:30
11 timmar alltså.
11 timmar så är ditt barn med pedagoger. Nu drar jag inte alla över en kant!
Sen frågar ni om vi ( pedagoger) har pysslat el lärt dom att gå på toaletten?
Men snälla, ta papper, sax & penna och sätt dig och pyssla med ditt barn.
Lär ditt barn gå på toaletten hemma.
När ni är sjuka eller jobba hemma, låt barnen också vara hemma då. Varför ska dom gå till förskolan när någon är hemma?
Tycker verkligen synd om barnen....
Är det så att ni ska ha egentid eller vad är det ni vill?
Jag skulle ALDRIG lämna mitt barn halv 7 till halv 6.
Hoppas ni får ett trevlig helg


/ M


Av Madelene Hedberg - 26 november 2015 18:24

Hej
Nu när det är mörkt tidigt, Varför andvänder folk inte reflexer?
Jag kan tycka att det är lite synd att folk inte använder reflexer, vi som kör bil,buss eller lastbil har otroligt svårt att se dig utan reflex!
Säkerheten går ALLTID först!
Tänk till en sista gång när du ska gå ut, andvänd reflex för ditt eget bästa, du syns bättre.
Reflexer som är bra:
Reflex som man sätter på armen
Reflexväst
Reflexer ( olika figurer)
Kläder som har något reflex.

För din egen säkert!



/ M

Presentation


hej,jag heter Madelene är 21 år och bor i Stockolm, min blogg kommer att handla om foto,träningen och lite annat smått och gott. Hoppas du kommer gilla de :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards