Alla inlägg under december 2015

Av Madelene Hedberg - 30 december 2015 12:38

Hej
Idag var det att åka till gymmet, gick rätt så bra idag, vi körde marklyft och rygg idag
Körde bara på 60 kg, då jag har varit borta från gymmet i 9 dagar, det var verkligen skönt att träna igen, sola han jag göra med..
Under passet så hade vi Bcaa från #proteinbolaget smak av kaktus och lime, sjukt god!

Av Madelene Hedberg - 29 december 2015 14:03

Hej
Idag så gjorde jag mina nyårsnaglar, nu är allt klar tills nyår,klänning, naglar och strumpbyxor är inhandlat så nu kan det bli nyår :)
Väntar på Peter på gymmet, trodde han skulle vara klar på 45 min haha.
Promenerade från nagelsalongen till gymmet, va tvungen att köpa en nocco oxå
Hur goda som helst!
Va även till Farsta idag som jag skrev igår. Hittade lite saker det få bli ett annat inlägg om de.

Av Madelene Hedberg - 28 december 2015 18:04

hej

den 26/12 så åkte jag och peter till Haninge Centrum för att byta min klänning som jag fick i julklapp, efter det så åkte vi till Farsta Centrum.

Man märker att butiker har rea det är fullt med folk och parkeringarna är fulla, alla ska komma fram, alla ska kolla...

då det är lite kaos just nu, så vill jag känna mig fin på nyår, jag hittade en super snygg mörkblå klänning på

Bubbleroom i Farsta.

hittade även en grå kofta på Gina tricot oxå, så nu är mitt STORA problem vad ska jag ha för skor till klänningen?  

har ni förslag kommentera gärna, då det är lite akut hahah.


jag kolladepå skor men eftersom jag är så lång ( 176) så blir jag jätte lång, önskar att jag var 165 haha...


Imorgon ska vi till farsta igen och kolla, kan hända att jag kommer hem med mer påsar   

och imorgon ska jag även göra mina nyårsnaglar.     ( klänningen är mörkblå, hade bixten på för att det var så mörkt annars )

Av Madelene Hedberg - 28 december 2015 17:55

               Allt började så bra, men på kvällen vart det kaos, men det har ju jag redan skrvit om   .


Av Madelene Hedberg - 28 december 2015 17:37

                     

Denna jul va helt perfekt, fick fira julen med familjen och mosters hjärta little D , hans första jul:) Peter kom även på kvällen, han firade med sin familj och släkt. Tyvärr så var det ingen snö, julen är något speciellet tycker jag...

Mina julklappar var:

(Hemma hos peters familj först)

Pyamas

ungsformar

stora koppar

uppläggningsfat i hjärtan 4st

1 form i ett hjärta

pengar

mina träningsbyxor jag skrev om förut

skidglasögon som jag skrev om förut

strumpor.

(Hemma hos mig)

3 tröjor

jeansleggins

presentkort på Ikea

presentkort på Farsta Centrum

en tavla av little D

örhängen

Handdukar 2 små 2 stora

klänning ( lämnade tillbaka den den va tyvärr för liten )

tror ja fick med allt haha   

hoppas eran jul var lika bra som min.


Av Madelene Hedberg - 26 december 2015 10:37

Hej
Jag måste skriva av mig lite för att jag har så himla mycket i mig som måste ut..

Kan börja med igår

Igår fyllde pappa år firade han med släkt och vänner och massa gott, allt va hur bra som helst tills igårkväll.
Jag och Peter skulle åka upp till vemdalen idag, vi hade planerat vad vi skulle handla och packat väskorna, för att vi skulle fira nyår med mamma och hennes kille MEN
När vi var på Ica maxi i Haninge och skulle handla mat till vemdalen,så plingade telefon rätt så mycket, det var då allt vände, från att ha sett framemot att åka skidor till att stor gråta på Ica maxi, mitt bland folk..
Jag hoppas att du mamma läser detta och inser att jag vart ledsen....
Att jag får så mycket skit från vuxna är inte ok. Att dom ska gnälla på mig är inte ok. Det bara brast för mig, jag är en person som inte bruka gråta,men igår brast det för mig tårarna bara sprutade. Där stog jag och grät i Peters famn på Ica maxi...
Jag hade sett fram emot att få träffa min lillebror, jag hade sett fram emot att krama om honom och ge hans julklapp. Jag saknar honom så!!
Att jag inte fick träffa min lillebror tar verkligen kol på mig!
Jag känner att jag svek han,för att vi valde att Stanna hemma. Det är ändå 32 mil från min lillebror.
Vafan nu gråter jag igen...
Det är verkligen synd att man ska behöva ta skot från vuxna....


Idag ska jag och Peter ha det hur bra som helst, jag ska köpa nyårsklänning då vi ska vara med Peters kusiner på nyår, längtar verkligen!
Först ska vi till Haninge c för att byta en julklapp sedan så vi till Farsta c.
Är så himla glad att han finns där för mig...



Av Madelene Hedberg - 24 december 2015 13:55

Hej och god jul
Idag är det julafton,började med att jag åkte till Peter i tisdags, igår så spelade vi bingolotto uppesittarkväll, trodde jag vann 100 kr men kollade fel. 100 kr är inte mycket men jag vart jätte glad, vissade sig att det inte var någon vinst.
firade jul med dom i morse,
Ät jul frukost:
Tomtegröt
Skinkmacka med rödbetssallad.
Sedan är det en tradition att skrapa lotter och jag VANN!!!
På sverigelotten vann jag 1000 kr
På triss vann jag 10.000
11TUSEN VANN JAG! Alltså va, 11 tusen jag som aldrig vinner något!
Så sjukt glad!!
Sedan öppnade vi julklappar jag fick
UngsPlåtar ( då jag flyttar med Peter nästa år)
Pyamsa tröja och byxor
Strumpor
2 stora koppar
1 form ( hjärta)
1tomte
Pengar 1500
Toffeie
Nu ska jag fira jul med min familj och då blir det ännu mera julklappar!
Hoppas ni får en bra jul

Av Madelene Hedberg - 20 december 2015 16:38

Hej
Idag har jag och Peter bakat igen, idag vart det 10 plåtar med pepparkakor:)
Vart även ett ganska så bra ryggpass idag på gymmet, köpte även en julgran, nu fattas det bara minusgrader och massa med snö!
Gjorde även en hemmagjord glasyr, allt var hemma gjort
Pepparkaksdegen, Lussekatterna och glasyren.
Jag har ju jullov nu fram till den 11/1, snart åker jag och Peter till vemdalen för att åka skidor.
Igår var det ju julbord med Peters familj och min familj, så sjukt mycket mat och massa gott till efterrätt, tur att det är 2016 snart haha.
Har du börjat skriva nyårslöften än?
Jag har inte det,tänker inte ha något löfte inte vad jag vet nu iallafall;)
Ha en fortsatt trevlig kväll

Presentation


hej,jag heter Madelene är 21 år och bor i Stockolm, min blogg kommer att handla om foto,träningen och lite annat smått och gott. Hoppas du kommer gilla de :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards