Direktlänk till inlägg 20 december 2015

10 plåtar senare

Av Madelene Hedberg - 20 december 2015 16:38

Hej
Idag har jag och Peter bakat igen, idag vart det 10 plåtar med pepparkakor:)
Vart även ett ganska så bra ryggpass idag på gymmet, köpte även en julgran, nu fattas det bara minusgrader och massa med snö!
Gjorde även en hemmagjord glasyr, allt var hemma gjort
Pepparkaksdegen, Lussekatterna och glasyren.
Jag har ju jullov nu fram till den 11/1, snart åker jag och Peter till vemdalen för att åka skidor.
Igår var det ju julbord med Peters familj och min familj, så sjukt mycket mat och massa gott till efterrätt, tur att det är 2016 snart haha.
Har du börjat skriva nyårslöften än?
Jag har inte det,tänker inte ha något löfte inte vad jag vet nu iallafall;)
Ha en fortsatt trevlig kväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Hedberg - 3 januari 2016 16:53

Hej Tänkte bara tipsa er om en hemmagjord ansiktsmask med avokado lite så här på söndagskvällen För torr hy *Mosa en halv avokado tillsammans med en tesked honung. *Applicera på ren hy och låt verka i ungefär en kvart. *Om du vill ly...

Av Madelene Hedberg - 2 januari 2016 19:48


Hej Tänkte bara ge ett tips på en smoothi som jag gjorde ikväll istället för godis :) 1banan 1ägg 1en liten Kvarg Tog även lite blåbär för färgens skull, Mixa allt och sedan häll upp i glas och njut ...

Av Madelene Hedberg - 2 januari 2016 16:07

Hej Idag vart de två träningspass, det först var ju så klart legday i 1h, körde lätta övningar och lätta vikter, brände rätt så bra i benan och rumpan, andra passet var bodyattack i 55 min,så sjukt jobbigt men sjukt roligt,mina ben är spagetti!!  ....

Av Madelene Hedberg - 1 januari 2016 17:06


Hej Då va de 2016 heltplöst. 2015 har varit ett bra år men med massa motgångar, men jag klarade av dom och ska blicka framåt nu. Igår så var det nyår det firade jag med min bästa och hans kusiner vilken grym kväll, Började med trerättersmiddag...

Av Madelene Hedberg - 30 december 2015 12:38


Hej Idag var det att åka till gymmet, gick rätt så bra idag, vi körde marklyft och rygg idag Körde bara på 60 kg, då jag har varit borta från gymmet i 9 dagar, det var verkligen skönt att träna igen, sola han jag göra med.. Under passet så had...

Presentation


hej,jag heter Madelene är 21 år och bor i Stockolm, min blogg kommer att handla om foto,träningen och lite annat smått och gott. Hoppas du kommer gilla de :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards