Direktlänk till inlägg 25 november 2015

29 dagar kvar till jul

Av Madelene Hedberg - 25 november 2015 15:18

 årets julklapp 2015

 

Årets julklapp är : robotdammsugaren 

 

 

det är bara 29 dagar kvar till julafton, har inte köpt en ända julklapp ännu ! blir väll som dom andra åren i sista stunden..

Har du börjat att köpa julklappar? 

Jag har funderat lite över julen, måste man va hemma och fira jul och kolla på Kalle Anka? 

jag har funderat på att någon gång att inte fira jul hemma, kanske i fjällen då jag tycker om att åka skidor så kan jag ta mina skidor och åka uppåt i landet över jul och nyår, visst det är mysigt att fira jul med familjen, med god mat, Kalle Anka, julklappar, julgodiset. 

Men den känslan att ta på sig pjäxorna och skidorna är verkligen härligt!

Om du inte har börjat att köpa julklappar ännu så kan du kolla på länken nedan, massa fina julklappar och inte allt för dyra.

 

http://www.bluebox.se/Julklappstips

 

Varför ska det vara så svårt att köpa julklappar? 

jag tycker det är jätte svårt att köpa julklappar, tänk om personen inte blir nöjd? tänk om man köper fel julklapp?

Tänk om det är för billigt? 

behöver julklappen kosta flera hundra? 

Jag tycker personligen att man kan lägga mellan 300- 500 på en julklapp, man får mycket fint för dom pengarna!.

Vad är ditt bästa tips innan julen ? :)


/ M 


























 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Hedberg - 3 januari 2016 16:53

Hej Tänkte bara tipsa er om en hemmagjord ansiktsmask med avokado lite så här på söndagskvällen För torr hy *Mosa en halv avokado tillsammans med en tesked honung. *Applicera på ren hy och låt verka i ungefär en kvart. *Om du vill ly...

Av Madelene Hedberg - 2 januari 2016 19:48


Hej Tänkte bara ge ett tips på en smoothi som jag gjorde ikväll istället för godis :) 1banan 1ägg 1en liten Kvarg Tog även lite blåbär för färgens skull, Mixa allt och sedan häll upp i glas och njut ...

Av Madelene Hedberg - 2 januari 2016 16:07

Hej Idag vart de två träningspass, det först var ju så klart legday i 1h, körde lätta övningar och lätta vikter, brände rätt så bra i benan och rumpan, andra passet var bodyattack i 55 min,så sjukt jobbigt men sjukt roligt,mina ben är spagetti!!  ....

Av Madelene Hedberg - 1 januari 2016 17:06


Hej Då va de 2016 heltplöst. 2015 har varit ett bra år men med massa motgångar, men jag klarade av dom och ska blicka framåt nu. Igår så var det nyår det firade jag med min bästa och hans kusiner vilken grym kväll, Började med trerättersmiddag...

Av Madelene Hedberg - 30 december 2015 12:38


Hej Idag var det att åka till gymmet, gick rätt så bra idag, vi körde marklyft och rygg idag Körde bara på 60 kg, då jag har varit borta från gymmet i 9 dagar, det var verkligen skönt att träna igen, sola han jag göra med.. Under passet så had...

Presentation


hej,jag heter Madelene är 21 år och bor i Stockolm, min blogg kommer att handla om foto,träningen och lite annat smått och gott. Hoppas du kommer gilla de :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards